RSK LTD Салон плитки и сантехники N.E.S.S.

    • Для оформлення покупки в інтернет-магазині KRAUS необхідно вибрати потрібну Вам категорію товару, в якому буде представлений список моделей із зазначенням їх ціни. Всі товари мають необхідний опис та фотографію.
    • Вибравши товар, який Вам необхідний, натисніть кнопку "Додати до кошика". Товар автоматично відправиться до Вашого кошика. Після того, як Ви оберете та додасте до кошика всі необхідні Вам товари, можна переходити до наступного кроку оформлення. Ви також можете додавати або видаляти окремі моделі у Вашому кошику або змінювати їх кількість.
    • Для наступного кроку оформлення замовлення натисніть кнопку "Кошик" та перевірте всі товари, які Ви додали, а також їх комплектацію. Якщо необхідно, внесіть відповідні зміни, після чого переходьте до подальшого оформлення, натиснувши кнопку "Оформити замовлення".
    • Диспетчер служби доставки передзвонить за контактним телефоном, що залишився Вами. Узгодить та перевірить залишену Вами інформацію, час доставки, адресу за яким необхідно здійснити доставку, підтвердить номенклатуру товару, що доставляється, та його вартість. Також оформити замовлення можна будь-яким зручним для Вас способом, використовуючи для зв'язку нашу контактну інформацію (номер телефоном, e-mail)


        • Звертаємо особливу увагу!
          Замовлення, які оформляються для відправки в інші міста з оплатою післяплатою, обов'язково повинні бути оформлені через систему online-замовлень (кошик).


          Можливі способи оплати

          1. Готівковий розрахунок - оплата готівкою кур'єру при доставці (тільки при доставці по Києву та Київській області). У разі відправлення замовлення в інше місто та оплати його післяплатою, оплата здійснюється готівкою при отриманні в офісі або на складі компанії перевізника.
          2. Банківський переказ - Вам надсилається електронною поштою рахунок або квитанція, які Ви можете роздрукувати та сплатити в будь-якому відділенні банку. Також можливий спосіб оплати шляхом переказу (зарахування) коштів на Корпоративну картку Visa/MasterCard.
          3. Безготівковий розрахунок - оплата товару за безготівковим розрахунком можлива всіма юридичними та фізичними особами. Рахунок надсилається за Вашим запитом електронною поштою.



          Умови доставки та оплати товарів.

             Для наших клієнтів ми пропонуємо 2 (два) варіанти отримання замовлення по Києву:

          1 варіант - ЗВИЧАЙНА ДОСТАВКА.
          Доставка по Києву та Україні понад 2000 грн. - БЕЗКОШТОВНА!
          а) по м. Київ товар доставляється до під'їзду або до будинку, без занесення на поверх (занесення обговорюється окремо)
          б) По Україні товар доставляється кур'єрською службою відділення. Адресна доставка - оплата за рахунок покупця.

          2 варіант - САМОВИВІЗ.
          Забрати замовлену продукцію самовивозом можна з офісу-салону за адресою:
          м. Київ, вул. Кирилівська, 152. Салон інтер'єру "N.E.S.S."


          Обов'язково узгоджуйте Ваш приїзд за замовленим товаром із менеджером салону, тому що складський запас товарів у офісі не підтримується.

           Доставка здійснюється у погоджений з клієнтом час з 11:00 до 21:00.

           Отримання та оплата товару

          За наявності претензій до зовнішнього вигляду та комплектності товару Ви можете відмовитись від товару. Приймання товару на вигляд, комплектності, відсутності механічних пошкоджень у момент передачі товару обов'язкове
          При отриманні товару по можливості приготуйте гроші у гривнях та, за можливості, без решти у сумі, що зазначена диспетчером служби доставки
          Отримайте замовлений товар та документи (товарний, касовий чеки або накладні) у кур'єра служби доставки
          Перевірте наявність та комплектність товару, збереження фірмової упаковки та наявність гарантійних талонів (якщо на цей товар вони передбачені)
          Розрахунок проводиться у гривнях

          Переконливе прохання в день доставки бути присутнім на адресу доставки. Якщо Ви з будь-яких причин не можете здійснити прийом замовлення за вказаною Вами адресою та в обумовлений час, Ви можете самостійно зв'язатися з оператором служби доставки та повідомити про зміни, що виникли.
          У разі відсутності покупця або його уповноваженого представника за адресою доставки покупець відшкодовує витрати, понесені магазином при повторній доставці товару. Повторна відсутність покупця або його представника за вказаною адресою розглядатиметься як відмова Покупця від покупки товару.
          Якщо машина не може прибути за адресою доставки в зазначеному часовому інтервалі з об'єктивних причин (затори на дорогах, ДТП та інші форс-мажорні обставини), співробітник служби доставки або менеджер магазину обов'язково проінформує Вас про це та обговорить з Вами інший зручний для Вас час доставки . Для запобігання таким непередбаченим ситуаціям всі наші машини оснащені сучасними навігаційними системами та мобільним зв'язком.

        Звертаємо особливу увагу!

        Важливо: При отриманні товару уважно оглядайте придбання у присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає замовленому, Ви маєте право повернути замовлення кур'єру. Претензії щодо зовнішнього вигляду та відповідності приймаються лише у момент доставки.

        У разі відмови від товару в момент його отримання Клієнт оплачує кур'єру за доставку 100 грн. Клієнт звільняється від оплати доставки у разі, якщо товар був доставлений щодо нього з дефектом чи механічними ушкодженнями.


           Шановні клієнти, переконливо просимо Вас не робити необдуманих покупок. Цінуйте свій і наш час.